Bananskal!

Ja, det kanske var lite konstig rubrik men jag kom inte på någon annan bra. Jo ni vet nog redan lite om vad som har hänt de senaste dagarna och jag har tyvärr inte hunnit göra så många inlägg men det är ju jättebra att Emma uppdaterar bloggen. Men för dom som inte reda vet det så var jag i London på påsklovet det var super duper kul! Jag längtar tillbaka sen så var jag på handbollscup också det gick jättebra:) Och förra måndagen 18:40 så ringde Emma till mig och sa att hon hade extra biljetter till LFC:matchen det var ingen tvekan om att gå så då skynda vi oss dit och det var jättekul och jag såg Marta också tack så jättemycket Emma och hennes familj. Som ni hörde från Emma så var Emmas mamma i New York! Hon var jättesnäll och köpte ett par rosa converse som jag hade beställt dom var jättefina tack så jättemycket!

Kram Elin!

Postat av: Anna

Conversen var jättesnygga! :D

2012-04-25, 15:55:16 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Varsågod Elin!!

2012-04-28, 10:05:33 - URL: http://fotbollsproffsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!