Katrineholm<3

Tjo, tjena...mittbena!:)
Nu har jag precis kommit hem efter en helg med massor av handboll!
Jag har varit på ett träningsläger med handbollslaget! Alla Rp lag var med:)
Vi åkte i fredags efter skolan och kom hem typ precis nu...
Jag har precis packat upp mina väskor och är helt klar, phuu....
I fredags när vi kom fram fick vi våra rum och pumpade upp madrasser och gjorde i ordning oss... Men gissa vad jag glömde,det viktigaste av allt!!!!
MIN KUDDE!!!!!!!!!!!!!
Jaa det var ju inte så bra men allt går att lösa:) jag fick ta Moas onepiece och mina handdukar att sova på... Men det var inte så skönt så jag delade på Moas kudde och hennes täcke...det kan man säga var lite skönare!
När vi var klara med det så hade vi vår första träning:)
På lördagen blev det ett fullt schema:
Vi hade först tidigt på morronen ett träningspass, efter det spelade vi en match mot GUIF... Tyvärr förlorade vi med 12-18... Men jag fick göra mitt första mål på säsongen!
Efter det hade vi ännu en till träning:)
Söndag:
När vi vaknade åt vi frukost och sen packade vi ihop allt!:(
Och efter det så var lägrets sista träning ... Det var en lugna träning för vi hade en målvaktstränare så man fick typ bara stå i kö, skjuta, stå i kö, skjuta och så vidare men det var skönt med en lite lugnare träning...;)
Sen tog vi bussen hem och vips så är den helgen slut:(
Hoppas ni också har haft en bra helg!<3
Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!