Bra gjort Loreen!

Vad roligt att Loreen vann alltihop!
Hon var verkligen super duktig;)
Tyvärr han jag inte se allt för vi skulle cykla hem från min "bonus farmor & farfar".
Men det fick jag reda på ganska fort på morronen...
I dag har jag spelat fotbolls match (igen).
Det blev 1-1 och jag gjorde målet!
Nu har det blivit väldigt mycket fotboll för mig den här veckan men det tycker jag är superbra.
Om det är någon som vill att vi ska ha en fototävling så komentera jättegärna det!
Det vore kul att ha det men jag ville bara se om ni vill det:)
Jag tänkte ha lite nedräkning till sommarlovet... och jag kan väll börja med en gång.
18 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOVET!
Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!