Hej på dig....

Åh... vad dålig jag är på att skriva rubriker.
I dag kom en rullstolsburen person till våran skola för att berätta om hur han har det efter sin olycka.
Han hade krashat med sin motorcykel och brutit ryggen, det låter inte så kul...:/
Men det jag tyckte var lite intressant var att han sa att han hade ett sånt bra liv han kunde få just nu:)
Men jaja strunt i vad jag tycker...
Sen så fick vi testa på rullstolsbasket-jättekul!
Plus att vi fick testa goalboll, det är två lag som sitter uppställda framför ett mål som det andra laget ska träffa, man fick bara rulla bollen på marken men det svåra var att man inte såg något (vi hade glasögon som täckte synen)!




Amanda, Elin och jag gick hem till Amanda efter skolan.
Där drack vi smothie och gjorde läxor.
Sen hade vi inte så mycket att göra så jag busringde till Anna,
Det var jättekul men jag är inte så duktig på det så jag sa bara:
-hej det är Gustav..............
Sen kom skrattet!!
Anna förstod ju precis att det var jag så det blev inte så lyckat samtal...hehe!
Hoppas du också tyckte det var kul Anna!?!?
Kram Emma

Postat av: Elin

Tack detsamma! Allt bra???

Postat av: Anna :)♥

Haha, jadå, det var kul :D

Men du är sämst på att busringa folk Emma, du får jobba på det :P

2012-05-14, 19:50:14 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: eRaey - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

Hej!



Det blev en liten bloggpaus då det blev för mycket jobb med mina nya uppfinningar. Tyvärr kan jag ju inte avslöja nåt om dom heller pga patent osv men snart så! :) Tills vidare får ni läsa om det jag med gjort de här dagarna och som ni förhoppningsvis kommer att få se ikväll! :)



Kram

2012-05-17, 16:46:37 - URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!