Helgrapport:)

Nu ska jag försöka ta en kortfattad helgrapport.

FREDAG:
Jag gjorde inte mycket förutom att pappa och jag var ute och sprang.
Vi sprang till "goldengatebron" och sen tillbaka kan man säga;)
Det blev ganska precis 7km, nöjd;)
På kvällen åt vi kyckling och årets första färskpotatis!
Till efterrätt blev det chokladfondue, vi doppade alltså olika frukter i smält choklad, det är riktigt gott!

LÖRDAG:
Pappa och Annika skulle i väg på cykelfest på lördagen så pappa skjutsade mig till mammas sommar stuga där jag skulle sova på natten.
Till kvällsmat åt vi fläskfilé med sallad:)
Jag tittade på "smartare än en femteklassare" och Stefan Holm var ju den första att låsa upp den sista frågan!

SÖNDAG:
Vi åkte hem från sommarstugan.
Jag åkte och tittade på min brosas fotbollsmatch , tyvärr förlorade han men dom kämpade på bra!
Men nu sitter jag och tittar på "mästarnas mästare" och tar det lugnt;)
Har ni haft en bra helg då?
Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!