Stan! Vilken toppendag!!;-D

Hej på er! Idag var jag på stan!! Emma var ju också där så jag träffade henne för vi hade parkerat nätan brevid varandra också så det var jättekul!! Men sen skulle jag försöka hitta någon klänning till skolavslutningen!! Det gick superbra jag hittade en super duper snygg klänning tycker iallafall jag, jag är verkligen supernöjd!! Sen så köpte jag fler saker också som jag tyckte var jättefina och är supernöjd med!! Gissa vad så fick jag ett par nya fotbollskor också som matchar till Hjulsbro IK färgen är supernöjd!! Blev kanske inte dom bästa bilderna..... Men hoppas ni ser endå!!

Ha en bra helg!! Ska spela mot Kenty imorgon ett lycka till kanske??? Hehe... Kram Elin!;-D

Postat av: Moa Lindh

snygga!!!!

2012-05-16, 07:28:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!