HJIK ~Vs~MAIK

Hej!
Idag har jag ju varit i skolan... som alla andra också är just nu;)
Där var det inget speciellt som hände... Eller förresten hade vi ju bild, om nu det är speciellt men jag tycker det är väldigt kul!
Efter skolan så tog Elin och jag kl.fyra bussen hem... då kom vi ca hem kl.halv fem. Kvart över fem så var det samling till match mot malmslätt!
Jag tror inte många trodde att vi skulle vinna för vi förlora med 1-9 förra gången:(
Men iallafall så gick alla in på planen för att göra sitt bästa och det funkade ju!!!
Vi vann med 3-2 och det var väldigt jämt... Men tillslut vann vi!!
Det var så skönt!!!
Imorgon är det match mot linghem och dom är också väldigt bra!
Igentligen skulle inte jag spela Imorn men min tränare ringde och sa att det inte var så många med så jag fick hoppa in!:)
Japp det var väll det...
... Kram Emma<3

Postat av: Anna :)♥

Bra spelat på båda matcherna Emma! :)<3

2012-08-29, 20:29:13 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!