Äntligen kommer bilderna från Rom! ; )

HEJ på er!
Nu är jag tillbaka från italien och här kommer lite bilder så får ni se vad jag har gjort!
När vi kom till lägenheten var vi sugna på mat
.Det blev lasagne och cola  för mig!

I lägenheten bodde vi på 6 våningen det var läskigt att titta ut och jobbigt att gå upp för alla trappor men det fanns hiss också!


Första dagen var vi och titta på colloseum:)
Det var jätte coolt B)


Andra dagen var i st petrus kyrka!
Där gick vi en guidad tur i vatikanmuseet och st petruskyrkan
Jag tog inte så många bilder där men några i alla fall!


Vi kollade på många saker till men dom mins jag inte namnet på alla;)
Dom här t.ex:

Fontana di trevi




MUMS...... pasta carbonara

Vi åkte till en vingård också!

Det var inte så kul när "vingubben" stog och prata så jag tog lite bildet istället!;)

 

Här är en bild på en fläta jag gjorde en kväll på Annika!

Den blev väldigt ljus av blixten men då ser man väldigt bra.

Jag, när vi åt hemma en kväll!

Jaha det var nog allt!

Det kommer kanske fler bilder en annan gång!

snestreckemmanamnsdag10_99359047

Postat av: Anna :) ♥

Jättefina bilder Emma! ♥

Vilken fin fläta!

Coolt att få se S:t Petrus Kyrkan.... :P

Kram! ♥

2011-11-16, 15:12:55 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack så mycket Anna!

2011-11-18, 09:40:41 - URL: http://fotbollsproffsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!