Hej på er

Nu har det inte blivit så mycket med bloggen på sistonde vi har mycket annat men iaallafall så är ÅFF NU I ALLSVENSKAN!!!!!!!!!! Sen har emma och jag en liten specialare det är en smutie den innehåller blåbär socker mjölk ocf fil svårare än så är det inte man kan ha med maränger också:) Sen har jag spelattvå handbollsmatcher en mot malmslet där vi förlora med 6-9 sen har jag spelat en innebandymatch idag där vi vann med 4-1 sen efter den matchen kte jag till en handbollsmatch där vi vann med 11-2.Och tillslut har jag arbetat på barn och kompanymässan en i min lkass mamma har årnat den här mässan med några andra vi dansa också. Vår klass  var på senen och dansa alla var jätteduktiga men vi hade ett lotteri där många stod från både a,b klassen!

Hälsningar Elin!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!