Höstfest!

Idag hade vi den såkallade höstfesten det spelades ungefär 60 st matcher och vi spala två matcher jag spela den första då vi vann med 1-0 mot Sturefors!Sen spela vi en till match fast då spela inte jag den var mot Tallboda som vi tyvär förlora med 0-3:(Men iallafall så ska vi ha avslutning i morgon med fotbollen vi ska först sammlas hemma hos emma och fika(kommer bli jättegott!)sen ser vi på bilder från Vårdsnäs (träningslägret)sen åker vi och tittar på LFC matchen det kommer bli en jätterolig dag!
Postat av: Anna

Det var jättekul!

Nu visste jag att det var du Elin som skrev detta, för jag visste att du inte va med i den andra, men kan ni försöka komma ihåg att skriva vem det är ifrån?

För annars har jag ingen aning ;)

Kram Anna

2011-09-25, 11:34:27 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!