Jag skippar rubrik idag...

...tyvärr:(
Det är riktigt svårt att komma på en bra rubrik, hehe...
Men iallafall så har jag varit på Handbollsträning idag. Det var jätte kul!
Efter träningen följde Moa med mig hem och då bakade vi en supergod mjölkchokladkaka...
... eller jag har inte smakat än, men den ser supergod ut!

MUMS!!!
Kram Emma
Postat av: Anna

Emma & Elin, bara så ni vet så tycker jag att eran blogg är bäst!!

Och till den anonyma: Du kanske inte behöver skriva det, jag skulle inte bli så glad.. ;)



Men jag tycker eran blogg är jättebra!

2012-04-23, 21:19:17 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!