Låångt inlägg...

Nu kommer det bli ett riktigt långt inlägg men jag ska göra det kortfattat...om det går:)
Tisdag:
Skola precis som vanligt...
...men en sak som inte händer så ofta är...okej nu ska jag komma till saken
vi fick majblommor då så det var bara för Elin och mig att sticka till ekholmen och sätta igång;)
(Rolig sak eller hur???)
Framåt kvällen bar det av till LFC-Tyresö, det var en rolig match och Elin och jag satt och hejade på riktigt ordentligt!
Onsdag:

SKOLA....
Efter skolan åkte Elin och jag till stan för att sälja majblommor:)
Där träffade vi Amanda som vi fikade med på GYLLEN!
Nu har vi blivit stamkunder där hehe...
Torsdag:
Skola...okej nu kan jag nog skippa det där ni fattar nog:)
Jag följde med Moa hem och där gjorde vi GRÖNA pannkakor...MUMS!
Sen fick vi Qta till handbollen och efter det Qta till fotbollen! (hehe... rolig stavning;)
Fredag:
I dag åkte vi till simhallen med klassen och då var superkul!!!
Men tyvärr glömde jag min handuk och undrar om någon av tjejerna glömde den?
Efter skolan åkte Elin och jag ännu en gång till stan:)
Men nu så har jag ätit hamburgar och ska snart titta på let´s dance!
Heja Anton Hysen!!!
Kram Emma
Postat av: Anna

gröna pannkakor är väl alltid gott att ha :P

2012-04-20, 20:52:40 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Absolut!!!

2012-04-21, 19:22:58 - URL: http://fotbollsproffsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!