Lång inlägg!;)

Hej på er!
I dag när jag vaknade hade pappa gjort äggröra med bacon...MUMS!
Sen bar det iväg till ikano för att köpa present till min kusin;)
Efter det kom Elin över till mig och vi scrappade och tittade på ÅFF-matchen..
...bra jobbat ÅFF (2-1)!
Vi(min familj) var bjudna på påsk middag hos farmor & farfar, vi fick god mat med god tårta!
Mina kusiner var också där och jag gjorde flätor (som jag alltid brukar göra) på en av dem.
Snövädret fortsatt även framot kvällen men det var väll så som dom hade sagt... ...men i det vädret fick vi alltså gå hem och nu sitter vi och tittar på "Gladiators" , men jag tittar bara med ena ögat för den är så
äcklig!

Jag har glömt att säga att jag har spelat premiär match i fotbollen!
Jag fick vara med 99-orna och spela.
Det var jättekul och det blev 1-0 till oss!
GISSA VEM SOM GJORDE MÅLET?
SVAR: JAG!
Roligt va?
Mitt första mål på sesongen, men det ska bli fler!
Kram Emma
Postat av: Anna

Jag antar att flätan blev snygg? :)

Målet var säkert jättesnyggt Emma, bra jobbat! (även fast jag inte var med ^^)

2012-04-07, 10:54:32 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!