Nu får vi skärpa oss!!!

Jaa nu får vi verkligen skärpa oss!
Och då undrar ni säkert vad vi ska skärpa oss med?
Jo jag tycker att vi uppdaterar jättedåligt!
Och därför är det inte så konstigt att vi har väldigt få läsare:(
Förlåt!!!
SNÄLLA tipsa om våran blogg till alla ni känner så skulle vi bli jätteglada!:)


Jag har ju varit med i skolhandbollen och där har vi haft med tjej, kill och mixlag men jag har ju bara varit med i tjej och mixen;)
Med tjejlaget har vi inte vunnit någon av 2 matcher så därför kan vi inte komma till final:(
I mixen har vi vunnit 1/1 men vi har 2 kvar.
Så nu i kväll ska jag spela en mixmatch och en tjejmatch!
Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!