PHOTOSHOP!

I går kom Anna hem till mig.
Jag har haft problem med min musplatt innan, men när Anna kom fixade hon det på en sekund, adjö alla minimusar hehe...
Anna och Ebba har något som heter photoshop.
Där kan men redigera bilder.
Jag har varit jätteavundsjuk för att jag vill också ha det men det kostar väldigt mycket!
Men så visade det sig att jag hade det på min dator från första början:)
Så nu kanske ni kommer att få se fler redigerade bilder...
Hehe.. många länkar;)
KRAM EMMA!

Postat av: Anna

Hehe, du skulle se ditt ansikte när jag fixade musplattan :D

Tack för du länkade till min blogg :)

Nu får du göra många snygga redigeringar på PhotoShop ;)

Kram

2012-04-13, 15:49:32 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!