Min lilla dag!:)

I dag börja dagen med hemkunskap på Ekholmsskolan;)
Vi fick göra köttfärssås och spagetti (det är inte det godaste kl 09:00 på morron).
Efter skolan hängde jag med Elin hem,då blev det en av mina special smothies!
Sen var det bara att hoppa på cykeln och cykla hem.
Hemma gjorde jag en till av mina specialare, om jag ska vara rikyigt ärlig så är alla jag gör specialare:P
Jag försökte göra det lite tyst, men nej! Det är klart att Isabelle kommer och vill ha!
Då var det bara att hälla upp till henne med, hon fick inte så myck men hon nöjde sig ändå, hehe!

Min Smothie!♥

Lilla jag:P

Vi måste träna på det där Isabelle;)
Men du brukar ju vara så duktig på det annars?
Det måste ha varit blixten!

Postat av: Filippa

Låter kul, gullig bild på Isabelle! ;P

(Smothin ser god ut)

2012-02-29, 20:59:05 - URL: http://detreponnyskorna.blogg.se/
Postat av: Anna

Väldigt cool bild på smoothieglaset (:

Haha, Isabelle då ^^

2012-03-03, 15:04:36 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!