Snö, snö, snö.....!

I går for jag till Sälen!
Vi bor i en stuga nära hundfjället.
I dag har vi åkt skidor i stöten, jag var lite ovan så det var lite svårt i början. Högst upp på fjället var det ganska branta backar och lite isigt i en backe.
Jag tycker att det kan vara lite obehaglig ibland.
Vi kommer att åka på lite olika ställen men i morgon blir det nog Trysil.
Pappa åker hem på onsdag men då kommer mamma upp och då ska vi åka till hundfjället nästan hela tiden tror jag.
Elin och Anna är också i Sälen och vi kanske ska träffas ock åka längd eller slalom vi får se;)
(jag ska försöka lägga upp inlägg och bild när vi är här)
Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!