Snö!

Hej på er hoppas alla har haft en bra dag för det har vi haft iallafall för oss var det första skoldagen efter lovet. Men så har det också börjat komma lite snö! Och jag och Emma skulle göra en apa som dansade med en flodhäst som hade en kanelbulle på foten. Ja, ni kan tänka er hur det gick jag skulle göra apan och Emma flodhästen och kanelbullen men för mig gick det inte så bra. Så sen skulle jag hjälpa Emma men råkade istället göra sönder Emmas början på flodhästen. Och sedan tänkte vi ta kort med min mobil men den tog slut på batteri och Emma hade inte med sin mobil. Så då bar vi hem den istället för att ta kort hemma och så satte Emma den på trappen utanför henne och så skulle vi hämta kameran men då föll den på marken och gick sönder. Jag försökte laga den men det gick inte så bra.

Hoppas alla får en bra eftermiddag
Mvh Elin och Emma!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!