UTMANING

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
sov!!!
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
INGEN ANING... :3
3) FEM SNACKS DU GILLAR.
Choklad
smågodis
sura godisar
svenska lant chips
sura bilar
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Ojojoj....det här blir inte lätt!
Då ska vi se:
Gott nytt jul-sean banan
Hmmm...
Nae nu kommer jag inte på någon mer
hoppas att det inte är någon som checkar av så att man kan låten!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR NÄR JAG BLIR MÅNGMILJONÄR:
Köpa flera par nya fotbollskor
skänka pengar till gorillor!(och lite annat kanske)
Köpa många fotbollar(det ät bra att ha!)
bygga en jätte stor fotbollsarena!
Köpa ett lyxhus
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Äter för mycket godis!
Vaknar för tidigt(har blivit bättre)
Är rädd för bollen!
Har ögonen öppna under vattnet(den vanan är inte bra:)
Lat!
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
spela Innebandy!
spela handboll
vara med kompisar
vara med familjen
spela fotboll!
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag skriver nästan  som Anna Här!
Pälsjacka
Pälsmössa
Långa klänningar till fötterna
Killkläder
-
9) FEM FAVORITSAKER
Mina fotbollsskor
Min fotboll
Min kamera
Min mobil
-

10) EN PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Elin-http://fotbollsproffsen.webblogg.se/
Den här utmaningen kommer säkert synas två gånger men med olika svar!
Elin kommer säkert också göra den!
Kram Emma
Postat av: Anna :)♥

haha, bra val på kläderna... ^-^

2012-01-09, 13:30:49 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: XTIO /Andreas Söderberg

Nu är tävlingen avgjord och Solin vann vecka.2 tävling i läsvärt. Så denna månaden har 2 st blivit nominerade till att bli månadens mest läsvärdaste blogg. Vill du också bli nominerad till att bli månadens läsvärdaste blogg så har jag och Cassandra (bruudar.blogg.se) en tävling tillsammans.



Du vinner 2 länkningar+intervju på 2 olika bloggar och en nominering till månadens läsvärdaste blogg.



Läs mer här.

http://xtio.nu/2012/january/lasvart-no3-tavling-vinn-2-lankningarint.html

(ledsen om du inte gillar det här, men heey jag ger dig ju ett jätte bra tips ju)



Ha en fortsatt fin dag//Läsvärt

2012-01-09, 14:21:17 - URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!