Utmaning

UTMANING

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
var med min familj
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Ingen aning
3) FEM SNACKS DU GILLAR.
Choklad
smågodis
sura godisar
svenska lant chips
Chili chips
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Moves like jagger
Last friday night
Gott Nytt Jul
Price tag
Domino
5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR NÄR JAG BLIR MÅNGMILJONÄR:
Köpa flera par nya fotbollskor
skänka pengar till behövande!(inte till gorillor som Emma skrev:)
Köpa många fotbollar(det ät bra att ha!)
bygga en jätte stor fotbollsarena!
Köpa ett lyxhus
6) FEM DÅLIGA VANOR:
Jag vet faktist inte riktigt
7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
spela Innebandy!
spela handboll
vara med kompisar
vara med familjen
spela fotboll!
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Killkläder
Smutsiga kläder
Trasiga kläder
Svettiga träningskläder
För stora eller små kläder
9) FEM FAVORITSAKER
Mina fotbollsskor
Min fotboll
Min dator
Min mobil
mina vänner och familj
(jag vet att det inte är någon sak men endå)

10) EN PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
Jag vill se Emma göra den här utmaningen igen haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!