Glass, glass och återigen glass!

Förlåt att jag inte har uppdatterat på ett tag men nu kommer det:)
I dag är det ju nationaldag så alla är lediga.
Då var det dags för skolfotbollfinal.
Det blev lite knas med det...
... dom hade missat ett lag så vi fick spla alla matcher idag!
Det var med tre lag och alla skulle mötas en gång.
Första matchen Kvinneby(jag)-hjulsbro...0-0
Andra matchen Hjulsbro-Blästad...0-0
Sista matchen Kvinneby-blästad...2-2
Den sista matchen avjördes på straffar..jag satte första och det blev mål!!!
Straffarna slutade med 2-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det betyder alltså att vi vann!!!

Jag åt en glass mellan mina matchen och sen blev hela laget bjudna på glass!
Efter det så stack vi till Smultronstället med familjen!
Jag åt

(jag har inte tagit bilden själv)
Ps...förlåt om jag skrev om samma sak som Elin, visste inte...
Glöm inte att vara med i våran fototävling!
Kram 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!