Sommarlov!!

Hej på er och glad sommar!!!! Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men jag ska försöka bli bättre. Som ni hörde så gjorde Emma i ordning sig med Amanda jag skulle också varit med men ramlade av min nya cykel! Det gick ganska bra jag skrapa upp mig och fick blåmärken men det kunde gått mycket värre. Men jag kunde vara med på skolavslutningen iallafall. Det var jättekul och eftersom min skola är så jätteduktiga så är vi bäst i hela SVERIGE!!!!! Och jag var då bland dom 30 bästa på min skola och ska få åka och träffa drottningen för andra året i rad! Det ska bli jättekul!! Men det var jättejobbigt att lämna bästa klassen!!!<3333 Men vi får hoppas att det blir lika bra på engelsaskolan. Men nu är det iallafall sommarlov!! Ha det jättebra och njut av sommarvädret!!
Ps. Det är jag med rosorna i håret och lite rosa! ;)
Kram Elin!! <3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!