Stavsäters gårdsglass...MUMS!

Tjenamors!
 Det är jättekul att så många är med i fototävlingen, men den är inte slut än!
Jag har tittat igenom alla bilder än så länge och dom är så fina...:)
Jag hade tänkt att vara med i en annan fototävling så det kommer kanske ett inlägg om det snart.
Har ni testat Stavsäters gårdsglass?
Det har i allafall jag!
Den är supergod och dom gör den helt själva;)

Tillbaka till fototävlingen jag ska vara med i...
...jag har tagit lite bilder som jag har att välja på.
Då behövde jag ett bra redigerings program och jag har redan picasa och typ photoshop.
Men då hade jag sett på en blogg att hon använde "gimp".
Så nu håller min sega dator på att ladda ner det.

Kram Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!