Jahopp!

Här kommer hela min helg;)

Fredag:
Jag gick i skolan precis som vanligt...
På kvällen var det disco på som 6-orna anordnar.
det var bra låtar och discot kul!
När jag kom hem från det gick jag och la mig direkt, Zzzzz;)

Lördag:
Jag vaknade ganska tidigt för att en viss Isabelle sprang runt och gormade i hela huset!
Nej, jag skämtade bara!
Men jag vaknade av Isabelle i allafall.
Sen bar det av till HJIK för att prova overrål.
När vi kom hem gjorde jag mig i ordning till MELLO!
När vi kom fram till Nyköping gick vi på stan och hittade väldigt fina kläder och löparskor!
Tack Mamma!:)
 Frammåt kvällen åt mamma och jag super god mat på "CRAZY COW", MUMS!!!
Där satt vi ett tag men sen var det dags att åka till Rosvalla (melloarenan).
När vi kom in gick vi där inne ett tag och hade det superkul!
Vi smaskade på popcorn och lysnade på förbandet;)
Alla bidrag tyckte jag var bra förutom Torsten Flink!
 När det var slut åkte vi hem efter en superbra dag!

Söndag:
I morse spelade jag en innebandymatch mot åtvidaberg i rydshallen.
Vi vann med 2-1!Bra spelat Libk!
Sen fick jag kjuts av Moas mamm till ekholmshallen för att spela hendbollsmatch mot vadstenas-99.
Det blev 11-15 och jag gjorde 2 mål och är super nöjd!
Nu är jag bara hemma och tar det lungt:)
Jag är väldigt nöjd över min helg;)
Hoppas ni också har fått en bra helg!
Kram Emma

Postat av: Anna :) ♥

Jag såg tyvärr inte dig på Mello :P

Bra spelat på handbollsmatchen! (det blev 12-16 menmen.. ^^) Du var säkert också hur duktig som helst på innebandyn, som du alltid är! <3

Verkar som du ha haft en superhelg!

KRAM

2012-03-06, 14:41:57 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!