Till Anna & Ebba

Jag tycker att Elin och jag behöver en ny design så Anna och Ebba sa att dom ville hjälpa oss.
Här kommer iallafall några bilder till headern:


Dom här 2 bilderna vill jag i allafall ha på mig. (Ebba & Anna ni behöver inte göra nonting men ni får jätte gärna om ni vill)
Om ni behöver fler bilder så kan ni bara säga till.
Jag tror att Elin sak lägga ut bilder snart.Känn press Elin;)

Postat av: Anna :) ♥

Ebba får göra en själv om hon vill, dels för att hon gör bättre headers..^^ och för att hon erbjöd sig först.

Jag behöver inte.

Men om ni vill att jag ska göra skulle det vara kul! :)

Elin behöver lägga ut bilder som hon vill ha innan jag kan börja ;)

2012-03-06, 14:39:10 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: Ebba

Aaa, Lägg upp lite fler bilder så att man kan göra en header! ;)

Tack Anna! :)

2012-03-06, 18:10:25 - URL: http://detreponnyskorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!