Vart är våra läsare?

3-4 läsare per dag är verkligen inte bra!
Jag/vi skulle bli jätteglada om vi fick fler läsare!:)
Tipsa gärna om bloggen och om ni vill ha e
tt länkbyte är det bara att säga till!



I dag har jag varit i skolan som vanligt...
Efter skolan följde jag med Elin hem:)
Jag var med på hennes piano, både Anna & Elin var superduktiga:) Bra jobbat!
När jag sen kom hem åt vi mat och snart ska vi se på film!



I morgon bär det av till åby(efter skolan)!
Den matchen ska jag stå i mål:)
Håll tummarna.....
Kram

emmanamnsdag10_99359047
Postat av: Anna

Vi kanske kan göra ett länkbyte? :)

Så fort ni har länkat till min så länkar jag till eran! Hoppas ni får flera läsare <3

Tack, du var bra på att lyssna ^_^

Glöm inte filmen imorgon, goodis :D

2012-03-22, 20:49:29 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

BRA!

2012-03-24, 18:43:54 - URL: http://fotbollsproffsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!