Helgrapport!

Ja, jag har inte uppdaterat så mycket men jag har inte haft tid. I helgen var jag på endagscup i Eskilstuna det var jättekul! Men så slängde jag mig in i målområdet i en match (vi spela flera) och då råkade mitt knäskydd åka upp eller ner vet inte riktigt;) Och då fick jag värsta brännsåret det gör lite ont ibland men det kommer ju läka till slut (som Emma sa: det går över till du gifter dig) ;) Nej men jag är omplåstrad och dessutom så gjorde jag ju mål så det var värt det;) Och eftersom vi skulle till Eskilstuna behövde vi gå upp 05:20 ja lite tidigt. Sen på söndag var jag på släktträff det var jättekul! ;)

Kram Elin!

Postat av: Anna :)♥

Ajdå, stackars dig! Som sagt, den kommer läka ;)

Bra att du gjorde mål! :)

2012-05-07, 20:27:22 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!