Jordgubbar...Mums!

Jag kommer till rubriken sen;)
I går var jag med Elin och Amanda efter skolan:)
Vi spelade kort, drack smothie och åt mycket toblerone!!!
Sen på kvällen åt vi tacos och hade fredagsmys...
Ännu lite senare på kvällen kom min stoebrorsa hem efter att ha varit borta i 8 månader!I

I dag har pappa och jag varit på stan och hämtat ut min fotbollsbelock och köpt ett
TOMAS SABO ARMBAND!!!
Nu kommer vi till rubriken... pappa och jag handlade lite jordgubbar som min brorsa stog och sålde utanför filbyeter.
Jag älskar verkligen jordgubbar!!!
Kram Emma
Postat av: Anna :)♥

Jag har också ett Tomas Sabo-armband! :D Fast ingen fotbollsberlock ^^

Då kanske vi kan ha dom nån gång! ;)

2012-05-06, 20:41:26 - URL: http://fotoogirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!