Kort dag...

.. i skolan idag;)
Först hade vi ett elevensvalpass, rast, en vanlig lektion och sen fick vi ät mat ute.
Vi åt pastasallad, det var bara för att dom som sak börla på 6-års i höst skulle äta på skolan idag...
Sen efter skolan stack Elin, jag och Louisa till ekholmen och köpte glass:)
Elin och jag åt...

...Tipp Topp
Och Louisa åt...

... en Daimstrut!
Det var riktigt gott!
Sen åkte jag hem och så åkte vi och handlade, det var inte så jättekul men man kan ju inte bara vara hemma, eller hur!?!?
Också nu tittar jag bara på datorn.
Kram Emma
 

Postat av: Elin

Vad mysigt!!!;-D. Ha det så bra vi ses! Kram<333

2012-05-25, 21:12:59 - URL: http://fotbollsproffsen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!