Lång dag på stan...

Ja... som sagt var vi ganska länge på stan idag.
Det tog ett ganska långt tag inne jag hittade det jag skulle ha... men till slut fann jag det!
Det har ju kommit en ny butik till stan som heter

Där handlade jag några andra kläder...


Lite stor men det blir nog jättebra!

En cool t-shirt!!
Och sen så gick vi och kollade i jättemånga affärer men hittade inte det jag ville ha!
Men sen i den sista butiken vi sa att det var den sista hittade vi den

Jag tyckte i allafall att den var supersnygg!
Ni då?
Efter att vi var klara med shoppingen gick vi till

Där åt jag det gamla vanliga...västerbottenostpaj! MUMS!!!
Hoppas ni också har haft en bra lördag!
Kram Emma

Postat av: Linn C

Sv: Samma här!

2012-05-12, 15:25:53 - URL: http://biigtime.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fina kläder!

2012-05-17, 19:59:45 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!